If you think it's a game, play with it right!

Ibland är det bara för skönt att slippa Åtvid och åka till Mjölby och det är exakt vad jag känner just nu... Puuuh!
Påsk nummer två med mamma, Jimmy och mormor sitter fint. Väldigt generöst med godis, vilket är snällt men kanske inte det bästa. Måste sluta upp med godisätandet, kanske till och med helt?! :o
Bion blir imorgon istället så ikväll blir det bara chill. Ska lägga mig i soffan, måla naglarna och bara bry mig om mig själv, selfish girl.

 

Soft bild i Simones källare, det har gått en dag och jag vill att de ska komma hem nu (:
Igår va de i Tyskland, hon skulle sänka några kalla för min skull och sen dra vidare till Italien för en stekig italienare. Låter trevligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0