I'm mad, really bad.

Tidsoptimist som jag är så missade jag bussen i morse och vart jävligt förbannad. Så jag var tvungen att ta en buss som gick en timme senare och en hållplats tidigare. Det var så jävla kallt i skuggan och när jag ÄNTLIGEN kom fram till hållplatsen så åker det inte en utan TVÅ bussar förbi mig. Hade jag bara vart smart nog att sätta mig på andra sidan så hade jag kunnat ta en av dom!! Fan va fail...

Jag hade också en mardröm inatt! Att jag satt ensam hemma vid frukostbordet och det plötsligt kör upp en vit volvo på trädgårn och ut hoppar två män med kofot och tänker göra inbrott! Jag slänger mig efter mobilen och kryper på golvet (i drömmen ass..) och sen börjar männen att titta in i fönstrena. Hur äckligt är inte det? Folk som kollar in i fönstren. Sjukt! Sluta med att jag vaknar, är ensam hemma och ska sätta mig vid frukostbordet... hur rädd är inte jag på skala 1-10?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0