meeeeeeeen åh!

Det STORA beslutet som jag snackade om tidigare idag blev ett NEJ! Jag åker alltså inte till Peace & Love i sommar. Meeeen gud va kul jag ska ha i alla fall försöker jag tänka. Tänker aldrig låta mig deppa för det... lovar.
Okej, jag är ledsen och sur att jag inte får. Faktiskt väldigt så jätte jätte sur. Men jag ska hitta på något annat, det ska jag ta mig fan göra. Fyller ju år så en fest skulle sitta fint, alltså en riktigt kanonfest. Ska planera. Gör det medans jag tar en promenad och rensar huvudet, känner att viktiga saker rinner ut för att jag tänker på så mycket skit hela tiden. Och mamma har lovat att hjälpa mig fixa sommarjobb bara för att jag inte får åka, ska tvinga pappa med något med... tänker inte gå tomhänt ur det här! ;-)

Kommentarer
Postat av: sandra ♥

Hejhej :)

allt bra ikväll ?

2010-04-11 @ 21:16:48
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0