This is not to get confused

Grattis till syrrans som fyller 20 och mamma som fyller 40 idag :-). Mamma fick en grym födelsedagspresent, nämligen wii med sånt dära trumset och gitarr och grejor. A ni läser rätt, hon är 40 och spelar wii. Idag blir ett till tårtkalas asså och imorgon åker jag in till Linkan igen och firar syster med pappa och de. På kvällen blire Ida som har födelsedagsfest. Fyller alla år i april? Juste det glömde att vi firar mormor på söndag med som fyllde år förra veckan...

Efter skolan blir lite sol på 20 min och följer med till Bosses, men jag ska inte keka något såklart.
Jag är ju i en jätte-hurtig-och-så-grymt-biff-period nu så jag avstår va.



fräscht. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0