Helt jättegalet

Alarmet stod på 9, gick upp, klädde på mig och gick ut på powerwalk med Ewe. Hur insane? sååååå insane!
Har lyckats att äta skapligt nyttigt både igår och idag, och rört på mig. Fan det här går ju framåt. Tror ni jag kommer hålla det? Det tror banne mig jag!

Träningen igår va rolig, jobbig och helt enkelt saknad. Match på lördag i Norrköping, känns kanon.
Imorgon blir det troligtvis Katrineholm med Ewe, Julla, Affe. Åker och hälsar på Andrea för lite paarty sådär nu sista veckan av mitt sommarlov. Fuck att facetten har en vecka mer än mig....

Går snart till Nygren igen med Persson, bakar bullar. Jag vill ha kanel, de andra vill ha vanilj. Kan bli krig.
Ni vet "whats goes around comes around"? jag va med om det igår när jag fick en macka med skagenröra av Helena och Affe vart otroligt avundsjuk och trodde han skulle lyckas att ta den, springa in på toan och käka upp den. Men det satte hans sockar stopp för. Han ramlade pladask på hallgolvet, Helena fånga mackan och oj va pinsamt det var för lille Falken :^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0