Stubinen brinner mot explosion

Min blogg är slarvig och har en extrem oreda i det hela.
Jag tror jag tar och börjar från "scratch" så att säga.
Meddelar nu att jag lever trots min första skoldag då jag vaknade med djup ångest och undrade vad jag egentligen gjort på mitt sommarlov. Jag kan faktiskt inte komma på något specifikt men jag har haft det skönt i alla fall känner jag. Umgåtts med världens bästa tjejer och gjort saker som fått mig att skratta. Vad mer kan jag begära?
Ger er som är intresserade en lite update om vad som hänt den här första skoldagen:
Krama alla saknade klasskompisar och studera mitt nya schema. Hade jag inte valt tyska steg 3 så hade jag haft inte en och inte heller två utan tre sovmorgnar(?)! Tänker istället att va förståndig jag är som väljer till språk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0