De va tider

Sommaren 2010 var fin, mest för att Julia och Alfred gjorde den så rolig. Jag saknar faktiskt de gånger dem gick ihop och mobbade mig, när jag slog Alfred liite och han gav igen 10 000 ggr mer, när jag fick sova vid deras smutsiga sommarfötter i Julias säng, när vi åkte till Katrineholm och öste, när jag fick smeknamnet Hästen och Alfred Falken, när vi festade, när de badade och jag vart ikastad, när vi åkte till Liseberg och Göteborg, när vi hade filmkväll, jag saknar tamejfan allt!
Och de sista bilderna är groteskt fula!
Alfreds kommentar om den sista bilden "Läggs den upp så kommer det rulla huvuden...", hoppas jag får behålla mitt huvud Falken :-)
Har lust att skriva om 2010, kanske ointressant, kanske inte :-) we will see!

Kommentarer
Postat av: julia

i know the feeling <3

2010-12-31 @ 00:39:09
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: add

neee ok.. jag förstörde väl din sommar då !!!

2011-01-02 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0