how low can you go?

Igår fick jag höra av mamma att jag är en mes. Jag kan uthärda halsbölder osv men inte när kattfan river mig. Nej men katten behöver inte vara så taskig medans halsbölden inte riktigt lyssnar på vad jag vill. Right?
Är det inte typiskt att jag gav bort näs-sprayen till Julia för att jag aaaldrig använder det, och nu plötsligt så behöver jag och hade jag någon då? NEJ VA! Tror jag har nyst minst (utan att överdriva) 20 ggr och torkat mig mot tröjärmen tills man får sådär ont och blir öm runt näsan! Mamma har köpt en ny näs-spray, sjukt obehagligt, sticker och pirrar i hela snoken på mig..
bilden påminner mig om att jag måste sola också
klagalitetill.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0