Hultmansyndromet

Jag lider av Hultmansyndromet, Hultmansyndromelisis (på latin). Det betyder att det är ganska knivigt för mig att göra två saker at the same time! Ni tänker säkert "aamee hon e ju kvinna, de e ju därför! höhö". De är tamefan inte därför, jag har ärvt det av min goda fader Stefan Hultman fast jag lider däremot av en svårare sort av Hultmansyndrom. Detta sitter långt in i min dumma skalle!

Här har vi några dagliga exempel som mina goda vänner måste stå ut med:
Jag kan inte kasta tärningar samtidigt som jag pratar utan jag sitter och rullar dom i handen tills jag är klar.
Jag kan inte smsa och prata samtidigt, antingen slutar jag prata eller så upprepar jag ord i smset.
Jag kan inte titta på tv eller läsa samtidigt som jag pratar.
Jag är extremt dålig på dator- och tvspel där du ska göra flera saker samtidigt.
Jag kan inte lyssna på musik och läsa samtidigt.
I vissa fall kan jag inte gå och prata samtidigt, jag stannar upp tills jag snackat klart
När någon ropar på mig och jag inte reagerar förens två minuter senare blir jag arg på mig själv och ljuger om att jag redan hade svarat.

De flesta tror inte jag kommer kunna ta körkort med tanke på det här.
Gasa, bromsa, svänga, växla och hålla koll på trafiken lär bli en svår deal.

Klart jag ska ta körkort!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0