i am sam

Jag hittade en kappa, den var för halva priset. tog den utan att blinka. WÖW. Jocke shoppade present till Julia och Andrea och sen köpte vi Helenas födelsedagspresent, den va helnice! Vågar inte skriva vad det är IFALL hon av nååågon konstig anledning skulle läsa min blogg, man vet ju aldrig!??!
Efter att jag stekte lite fläsk i solariet så att jag skvalpa runt i svett så fick jag med mig Ida hem till Mjölby, gråtandes hela vägen hem för att det var så kallt. so not viking.
Just nu sitter en rödmosig och tårögd ida i min soffa och gråter över filmen i am sam och en lika rödmosig morsa som jag tror tar hem gråtpriset. Jag somnade efter första halvtimmen, vaknade och gick och gjorde chipsdipp så att jag inte skulle somna igen.
så. jävla. fula

Kommentarer
Postat av: slidhuvet

så JÄVLA FRÄNA annars :D

2011-01-04 @ 17:03:13
URL: http://idarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0