I-doser är BULLSHIT!

Jag är faktiskt inte så sur som jag ser ut på bilden, men gud va jag diggar den. Diana redigerade den grymt bra måste jag säga.
Denna söndag bestod av Julia, snabba cash, nutella och dramatisk snyftmusik.
Idag hade jag ätit bara nutella tills jag fick kvällsmat hos Julia. Förstår inte hur jag står mig på det. Jag lämnade burken där, för mitt eget bästa även om det inte var mycket kvar efter mitt och Julias mumsande.
Julia och Jocke provade även I-doser som ska vara något slags ljud man ska bli drogad av om man lyssnar i hörlurar och inte hör något annat än det. Dem två provade och jag filmade. Ingenting hände förutom att man hör mig mumsa klementin och prata i bakgrunden.
I-doser är BULLSHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0