Mot Mjölby och mamma

Åker från snö till snö. Lika mycket kyla och is vart män en far. Åker till kära mamma i Mjölby, pluggar matte så hjärnan kokar över av ansträngning. Skrev en kommentar i slutet av matteprovet i fredags:
"Svante, jag tror inte jag kommer klara matte-B kursen, jag börjar tro jag har onormalt låg IQ"
Mattias hade rätt, det luktar looser här inne...
Lyssnar på pappa, alla kan ju faktiskt inte vara bra på allt (med undantag vissa). Tack och lov att mamma älskar mig fast mitt låga IQ!
P.s Syrran får aldrig tillbaka sin Blåa adidaströja, cause I really love it.

Kommentarer
Postat av: slidhuvet

Min fina brunett! Btw, vilket jävla kaoooooz ja gjorde med han!

2010-12-12 @ 22:49:08
URL: http://idarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0