Nyheter = Vuxet?

Julia berättade att hon och Maja hade läst mitt inlägg och självmordsbombaren, de hade tyckt jag var tråkig. Även inlägget om Julian Assange var för mycket, seriöst är jag den enda i min kompiskrets som tycker det är galet intressant? Töntstämpla mig ifall att. Tydligen bör min blogg läsas av vuxna, enligt henne. Hon tycker jag använder mig av konstiga och gamla ord när jag pratar. Ja jag älskar att läsa tidningen, jag söker upp så mycket jag kan om det händer något stort, jag kommer ihåg små saker jag läste dagen innan. Varför kan jag allt sånt men inte komma ihåg ekvationer, uträkningar och tabeller. Matematik helt enkelt. Skulle jag få välja vad smarthet mäts i så bör det vara logiskt tänkande, som i vardagen. Förra veckan fick jag höra två gånger att jag borde bli politiker, vafan? Tror nog inte så.
Slut på vuxnatöntinlägg? Går att diskutera...

Kommentarer
Postat av: adde!

jaaa läser faktiskt :):)

2010-12-17 @ 21:19:18
Postat av: lovisa

haha sötis vilken tur :-D

2010-12-18 @ 01:49:08
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0