Du kommer brinna upp, åh du kanske förlåtit kanske förlåter men du kommer aldrig brinna så igen

Ewe är hemma, jag är så jävla asglad och har pratat håll i huvudet på henne hela dagen. Vi slukade pizza och kebab, fick ångest för sommarkilona och skrattade högt åt andras påhitt. Jag såg Oskar Linnros sjunga "Ack, sundbyberg" på allsång på skansen, vart innerligt ännu mer jättebetuttad i han. Kommer hem och ser att alla spelar poker, vill va med men har inte råd att förlora pengar känner jag. Även om jag inte ofta förlorar........

Du sa att jag lät glad, det kan du ge dig fan på. Finns inga bättre än mina brudar asså!


När jag var ett barn talade jag så som ett barn
mitt sinne var så som ett barns och du vet
jag hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre eller hur
?



Kommentarer
Postat av: ester

taaack hunbun! saknar dig som en bebis saknar sin snuttefilt ju! :O <3

2010-07-26 @ 23:40:38
URL: http://woodchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0