"Eller vad säger du Lovisa?"

Med 5 timmars sömn i bagaget idag så somnade jag till på samhällskunskapen. Armbågen lutad mot bordet och huvudet i handflatan. Märkte inte att mina ögon hade stängts först Gabriel (läraren) fråga "eller vad säger du Lovisa?" svaret blev "jo! jag lyssnar" han svarar tillbaka "jag såg att du blunda" mitt sista svar " ja men jag lyssnade iaf?!".
Kände mig jättedum, jag gillar ju Gabriel som lärare och dessutom lär man sig så mycket av honom. Visste ni att Einstein vart tillfrågad om att bli president (?) för Israel av de i USA som skapade staten... rätt coolt men han tackade nej.
Imorgon åker jag tillbaka till åtvidaberg igen, jag vet att jag flänger fram och tillbaka så mycket men imorgon är det ju fussball som gäller!'
Känner för att spy på allt sista plugg nu, verkligen hulka upp magsäcken så jävla äckligt trött blir jag på det. Men mitt sommarlov ska bli riktigt fint i år. Ingen skit, svekfull asdålig deppbörjan som förra sommarlovet!!!! Never again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0