höjdpunkt osv

Jag ska inte gnälla mer över att jag har ont i huvudet, är glad i alla fall.
Simone tjatar om att vi ska gå tidigare till pizzerian för att det tar långt tid att göra pizzan och för att han pizzasnubben alltid ska dra massa skämt. Nej vi vill inte ha en hink men kebabsås och ja jag vill ha tillbaka min växel.

Ikväll laddar jag VM med farfar, Elfenbenskusten - Brasilien. Kan bli spännande de här.
Drogba oså <3

Känner att jag börjar få lite Julia Nygren, Andrea Nilsson och Evelina Persson abstinens nu, kom hem kvinnor!

F-f-f-fierce and love.

Kommentarer
Postat av: julia

halllååååja! troru inte jag har lite lovisen abstinens !!! jag dör här uppe, så fuckat tråkigt..... VILL HA EN VÄN! <3

2010-06-20 @ 20:39:34
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0