Guess that's what made me dumb, but im not stupid

Nej! nu räcker det, jag tar inte mer och fan att det vart såhär!
Jag må ha bidragit till det, för så jävla självgod att jag nekar det är jag inte.
Arg, arg så jävla arg att jag bara vill slita sönder solo-tidningen, och nej det går inte för sig för jag har ju inte läst den än liksom! Världen vändes och hatet har krossats, för jag hatar inte folk. Kommer aldrig låta mig hata någon för det är för brutalt. Vara arg, ja. Vara bitter, ja. Vara lite lite lite ledsen, okej.
Jag hatar inte, jag sörjer. Allt som rann ur händerna, lika lätt som vatten.
Mitt nya smeknam är idiot.



Dont understand it
Blood on your hands
And still you insist
On repeatedly trying
To tell me lies
And I just don't know why

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0