I know you probably think a girl like me is oh, so vain

Ingen bra start på morgonen. Märkte att jag hade glömt nycklarna när jag var påväg till bussen. Han inte vända om så måste bära på min feta väska hela dagen. Inte det ända som är fet heller. Idag fyller Jennifer år så vi stack och åt pizza nu på lunchen. Dock världens godaste pizza jag ätit (Pizzeria Markus). Och alla vet ju att efter en pizza så måste man komplettera det med en 88:an! Annars funkar det ju inte, nu står magen som en spärrballong, spänd åt alla fyra hörn och alls särskilt smickrande. But it works. Sitter med Sötaste Linnéa Tellebo, she makes my days worth living. ae ska inte överdriva ;) men hon är fin den där... norrlänningen!

Men nu måste jag fortsätta med Samhällskunskapen, ska vara ca 600 ord skriva till v.16... lång tid kvar men man vet ju med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0