(bah) och (nah)

Tror det bara är jag som fattar rubriken.. om det inte är någon mer som satsar på att kunna alla smilies på msn. inte så troligt. Jag är galet gla oså, liksom bär på en grym hemlis som jag inte får avslöja först på torsdag, asså sjukt jobbigt. kliar i fingrarna fan..

Spåret om 40 minuter då för Simone och jag är biff (mest jag) och lite maffia e vi ju med. och de som inte visste att Al Capone suttit på Alcatraz INNAN vi gjorde nationella idag kan ju bara gå och dö, asså? någon med allmänbildning förutom jag här?!

Och så kunde jag ju inte låta bli idag, att gå runt på stan och övertala sig själv att INTE köpa något är ta mej fan omöjligt.. 2 t-shirts... randiga. färgglada. billiga. sköna och de var från killavdelningen. suck. AE MEN DE E NAJS PÅ! hi hi hi

Ni måste ju tro att jag är psyk, men ni behöver inte tro längre för det är fan så, jag hör rätt ofta att jag är störd, sjuk, galen, skön, sepe osv :-)

trevlig brud. mm.



Allaballahoppandinkandonkan, vi hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0