"dra ballen i gruset en stund så löser det sig"

Jag har dålig humor, riktigt jävla dålig humor. Andrea med. Mitt hår är grönt (hoppas på att askorbinsyran hjälper), har engångimånadenontimagen, käkar sura vindruvor, lyssnar just nu på en rätt så dålig låt som jag endå fastna för, får ångest att jag köper onödiga saker och bjuder allt och alla på allt, har en säng som plötsligt förvandlades till en garderob och jag hoppas att pappa inte kommer och ser det för då har jag nog inte livet i behåll särskilt länge till, har tränigsvärk i ryggen, har ett stooort shoppingbehov precis för stunden, suktar efter en ipren, panodil, ibumetin och alla andra tabletter innehållande paracetamol!! Väntar få att Simone ska komma med en påse och hålla den framför mig för det känns som om de sura vindruvorna snart åker upp... bläääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0