Fjant

Helgen har varit makalös, jag har skrattat, varit lullig, arg, glad och trött. Förfesten var riktigt mys, hamfestivalen var dock inte. Malin var full och trött, simone var full och tyst, ewe var full och pratig, sofia var full och fnittrig och jag var full och lycklig. Oboy satt fint på kvällen men den är fortfarande godare när man går hem klockan 3 på natten till Simone och dricker den. Plugg och godis söndag utan plugg satt med rätt fint. Ewe, jag, Simme och Soffan snacka om allt som är roligt dvs det vi ändast brukar snacka om (hehe).

Jag saknar redan pappa, känns konstigt att det inte är någon som tjatar om tvätten, disken, blöjor eller skolan. Ingen som ser till att den mat jag vill ha finns hemma. Ikväll ska jag se till att vi köper:
Mjölk
Juice
Skinka
Oboy
Bananer
Hallonkräm

Jag fyller år om ungefär 25 dagar! Värt att firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0