Förändring.

Mamma tycker att jag svär för mycket, både utanför och i bloggen och jag lovar att jag ska skärpa mig med det. Jag skrev tydligen bra i början, jag måste träna upp min talang att skriva om jag ska bli något. Hon har en poäng där, så skärpning gäller. Vill verkligen inte att det löjliga språket jag ofta använder mig av blir något alldagligt eller seriöst. Nej det vill jag verkligen inte.
Vi i Media vann klasskampen över Sam och Natur (turism har praktik) och får då en bowlingkväll med klassen. Låter mycket roligt. Mindre roligt var regnet kombinerat med nyklippt gräs som vi rullade i. Sol hade förbättrat situationen men jag antar att 3:orna hade kul att titta och bossa med oss under sina paraplyer.
Bilder kan komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0