Halvt död, halvt levande

Jag är helt slut, HELT SLUT. Och jag vet att ni såå gärna vill veta hur det gick idag så därför ska jag berätta.
Alarmet ställt på 4:20, ett glas oboy och sen bussen in till linköping 4:58. Alla knölade in sig i bussen och jag hade världens matsäck med mig (2 risifrutti, 2 bananer, 1 äpple, 1 drickyoghurt, 3 festis och 1 pastasallad!!). Jo jag är en brud som äter, bra det hoppas jag. Vi vann 3 matcher, 2 lika och 1 förlust i gruppspel, sen förlora vi semifinalen med 2-1. Killarna kom ända till final men förlorade dock. Redan i 2:a matchen så fick jag en annans knä precis under min knäskål och fyfan va ont de gjorde. Kylde ner och sen var det bara att spela igen. Bita ihop och ta smällen för det imorgon. McDonalds på hemvägen och jag sov både påväg upp och ner, skönt! Nu blir det att bekanta sig lite med min kära säng i Mjölby, känns rätt värt nu.
Bilder lär komma när Linnea har fått in dom på datorn. ha ha ha säger jag bara.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0