Hur trött? sååå trött!

Idag somnade jag om efter alarmet vilket aldrig brukar hända , hela 8 minuter dessutom. När jag vakna och titta mig i spegeln såg jag att jag hade satt på mig t-shirten som jag sov i ut och in och bak och fram! Och eftersom vi har en så liten toalett så var jag på väg att somna med huvudet mot väggen. Sen gick jag in i duschen, var för trött för att stå så jag satte mig på duschpallen... tror ni inte att jag höll på att somna igen? jovars. Jag är bruden som helst vill vara i säng halv 10 på en vardag och som kräver 10 timmars sömn. Det här funkar verkligen inte, inatt går jag och lägger mig halv 10 senast! Jag svär.

Måste bara tillägga att jag har världens sötaste småbröder, de lyser verkligen upp min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0