jävla gonk

Jag har så svårt att göra två saker samtidigt, verkligen. Jag stod och snacka med några på rese och hörde inte att de sa att pendeln till Mjölby gick på spår 3 och inte 1 idag. Så jag står vid spår 1 och undrar varför det inte är någon där. Då ser jag att pendeln är på andra sidan. Panik! springer som fan och självklart missar jag den. fanfanfanfan tänker jag och nästa sekund kom jag på att jag inte kan ringa mamma heller eftersom min mobil la av igen! Jag går till mynttelefonen och man måste ha minst 10 kr löst... jag har 7 kr löst. Grattis Lovisa, du är så jävla lyckad! MEN sen pillar jag lite på mobilen och wholala! den funkar, jag smsar mamma men sen var det ju bara att vänta en timme på nästa pendel. kul. hehehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0