Min älskling: Nokia Xpress Music

Igår var det nära ögat att min älskling gav upp hoppet om oss. Ville inte starta, ville inte fungera alls. Jag fick panik. Efter allt och jag den mobilen gått igenom så trodde jag det var vår sista stund tillsammans på denna jord. Efter att den har tappats i golvet ett x antal gånger och även kastats när jag varit arg och gjort djupdykning i toaletten. Ja ni läste rätt, den har simmat i toan. Så ville den inte lysa upp min vardag mer. Sen efter kanske 30 min så funkade den igen. Jag vart plötlsigt lycklig igen. Sen la den av... men imorse kom den tillbaka till det levande igen och jag hoppas den stannar så föralltid!!! Jag älskar dig Nokia-Xpress-Music-helvete <3

Igår gick vi till Jullapulla och körde kort, jag vann på plump förstås, är ju kung på det. Sen körde vi Soul Calibur men tyvärr så gick det kanske inte så bra. Affe var nog bäst, sen Julia, Simme, Thora och sist jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0