Shit the same.


Gammal bild, men känner ungefär så som den uttrycker sig. passar bra.

Ja vi förlorade mot Hagahöjdens BK och vi förlora rätt stort, tur inte lika stort som falerums killarna gör varje helg. puh! Nu när vi är damlag så kör vi mot värsta biffarna, deras yngsta var 93:a som jag medans alla andra var 83:a, 78:a och äldsta 70:a!! Och jag måste erskänna att deras målvakt var förjävla bra, hon slängde sig som om det inte var något. Sjukt! Domaren var en brud (!!??) och måste säga att de säger allt, hon var ivägen hela tiden och blåste aldrig av när hon skulle. Man fick ju ryck på henne. Och hagahöjdbrudarna var väldigt armbågiga och gillade att gripa tag i armar osv. shit the same. Gick inte så bra för mig idag, kanske lite i andra halvlek men skrapa i knäna i leran två jävla gånger. Dessutom var jag först med att smutsa ner de vita nya shortsen som nu är bruna. Fick behålla mitt älskade nummer 7 som ingen hade tagit medans jag var borta. TACK! sen knölade jag i mig två bullens, dansade loss i omklädningsrummet till "do you wanna be my lover" och drog på tårtkalas hos faster som fyllde år.



Give me one more lie that's all I need
One of those alibies you feed to me
Cause that's my motivation
Boy that's the key
Everytime my heart breaks
More energy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0