sick of it


grrrr...

Trött på att alla ska vara så äckligt vuxna hela tiden, springa ärenden hit och leka mogen dit. Ärligt talat tror jag att de flesta skiter i om hur det går för dig i skolan och hur duktig du är hemma och på gymmet. Men eftersom alla bloggar är proppade med skit så kan man ju skriva vad man vill iaf. aa så äre.

Då kan ju jag berätta att jag, sofia och simone sket fullständigt i Åff-matchen (efter att jag varit sur i 20 minuter för att vi inte gick) och drog istället ner massa täcken, köpte godis och låg på studsmattan i solen. Sen efter att jag smörade skapligt för både faster, pappa och farmor så fick vi låna fasters lägenhet där vi köpte mer godis och bara göttade oss. Självklart var de tvunget att sättas på skräckfilm, hualigen säger jag. Vi somnade alla tre i en fet dubbelsäng och snarkade hela natten. Och om ni någonsin sover med sofia så väck henne plötsligt så får ni se hur jävla rolig (konstig) hon blir.... intressant.

kan tillägga att jag är ÖVERLYCKLIG att jag ska gå på fotbollsträningen idag, nu är jag på plats igen och inget ska hindra mig. never.

Kommentarer
Postat av: Helene Marie

Søtt bilde!

2010-05-03 @ 14:42:55
URL: http://www.helenemyrstad.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0