That's only teasing me


aaa jag gillar att poosa, men köpte inte den babyblåa tyvärr men den andra tishan och sen en liknande.
VARFÖR i ******* köpte jag inte den första med? ae samvetet sa ifrån (!!?)

Jag har faktiskt lite ont i kroppen, min vilja tar över hela mig när jag ska göra något. jag gör det fullt ut, till det maximala och sen får jag tillbaka skiten för vad min vilja gjort mot mig. rättvist? HAE
och dessutom måste jag nästan skriva om alla mina inlägg när jag kollar igenom för att jag är sånt smartskaft som aaaldrig tar på sig glasögonen.. skärpning på den punkten.

Allaballahoppandinkandonkan

Kommentarer
Postat av: Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Hejsan! :) Hur är det med dig? :)



Jag har en tävling på bloggen om parfym, Var med du med?



Här är länken: http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-05 @ 03:03:35
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0