tjoooooooooooo

Händer lo? Simone här i la casa de Jonsson/Wiklund.
Jag och lojjsan sitter och käkar choklad, dricker vatten, och snackar om vilken choklad som är godast. Lovisa gillar netto jag gillar marabou..

Idag ska vi:
- Få tag i soffan (fast vi egentligen inte vill)
- äta lite mer choklad (Lovisa äter sista biten just nu, alla antecknar)
- KANSKE ut och springa, få inte för höga förhoppningar nu bara.
- chilla bör man annars dör man
- fjäska för mina föräldrar
- höra vad julia gör, lovisa har börjat få väldigt onda tankar om hennes fästman Alfred Gunnarsson..
- lyssna på fin musik, backstreet boys, westlife m.m.
- ragga killar
- hitta på ngt förbannat kul

Jaooo alla bruschor och guzzar, nu ska vi sköta oss själva och skita i andra. Rebeller. Nice. Peace.


Lovisa och jag hehehehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0