You have to be sure



Det är helt underbart att det är Fredag! Blir inga äventyr i dimman idag utan det sparar vi oss tills imorgon tycker jag. Ikväll blir det att mysa sönder familjen Högljudd ordentligt innan de åker till Thailand imorgon bitti. Känns rätt skönt att allt stök försvinner i en månad men samtidigt kommer jag ju sakna alla lite, eller ja speciellt Axel, Erik och pappa förstås. Brudarna kommer ju fylla upp det tomrummet så  det blir det självklart kul. Imorgon är det bortamatch mot Tallboda klockan 11.00 så det blir ingen lång kväll idag heller. Men aja, fotboll it is.

Dessutom säger vi Adjö till Ester och Miki som åker till Turkiet i eftermiddag och jag erskänner att jag kan inte vara mer avis. Ester kom för guds skull inte hem brunare än mig sen! Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0