you only meant well, well ofc you did.



Min faster, Sofia och Simone satt i soffan och snacka igår:

Faster: Lovisa var så söt när hon var liten! eller nae förresten hon var rätt ful faktiskt... men charmig.

Tack för den säger jag bara. Simone och sofia garvar som fan.
Jag har så svårt att avgöra saker och ting, trodde sofia ringde imorse men det var alarmet så jag tryckte av det och skicka ett sms till sofia att hon skulle ringa upp igen... HAHA trött brud.

Vi möttes i centrum iaf och käka glass klockan halv 11... sjukt. Sen låg vi på studsmattan i solen, chilla galet och sen drar vi med oss Simone till åff-matchen. pinsamt?
Nej? vadå nej? vad är det med dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0