"He's not coming back"

Nu har jag sett klart hela serien, vilket tjutkalas det blev då! Ni som inte sett Prison Break får titta bort om ni inte vill veta slutet för nu ska jag berätta hur sorgligt det är!
Michael Scofield (han på bilden) dör i slutet!!!!!!!!! och jag dog med honom, så jobbigt blev det hela. Sara Tancredi (tjejen på bilden) har hans barn i magen. Prison break gänget som har blivit som en familj för mig senaste dagarna, så går huvudrollen och dör i slutet pga av att han räddar sin brud, han visste att han skulle dö när han rädda henne men det spelade ingen roll för han hade hjärntumör och skulle ändå inte leva länge till. fyfan. Vilket svek mot mig.
Mamma skrattar åt mig när jag sitter alldeles rödmosig och tjuter och gör en facerape på det med. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0