WÖÖÖÖW


Fick precis höra att mina bröst såg stora ut på den här bilden, nästan i Ewestorlek dessutom! Wööööw. Ae fan jag gillar mina som de är. Men nu mina kamrater ska jag förklara något för er. Kom ju på att vi brudar tänker planera en resa till magaluf i juli nästa år då jag fyllt 18 OCH får åka utan att pappa och mamma har något att säga om saken. Hur bra?!??!?! så BRAAAAAAAA! Men för att man ska ha råd med detta och dessutom Peace and Love 2011 så måste jag börja jobba, på momangen! Så det här är planen va: Mamma lär mig hur man serverar och bär tallrikar (hon har nobelmiddagserfarenheter) och då kanske jag har en liiiten möjlighet att få jobb på någon sunkig resturang eller mysigt fik, det funkar det med. Så att pengarna rullar in som de ska (det går bra nu! hehe petter). Så att mitt sommarlov 2011 blir det bästa någonsin, för det blir ju mitt sista! göddigt.

Jag har aldrig skrivit såhär slarvigt och löjligt förut men ni får förlåta mig... heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0