Överflöd av tid

Sitter och spiller tid som om det vore vatten, så imorgon åker jag till Åtvid och tar igen lite tid med Simone. Hon är verkligen en av mina bästa vänner. Vi gick åttan och nian ihop men började inte umgås först när vi började ettan på gymnasiet (fråga mig inte varför). Hon är något alldeles extra den där tjejen. Hennes problem är mina problem och vise versa, även om hon har svårt att tackla mina deppiga perioder. Dock har jag en känsla av att hennes läskiga katt Kevi inte gillar mig, förresten gillar han någon som står nära till Simone? Skulle inte tro det.
Låtar som påminner om mig och Simone, särskilt från allt musikdunkande i deras källare.

Kommentarer
Postat av: julia

jag hittade det på classes blogg såklart ;)

2010-10-13 @ 22:13:12
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0