Pluggsöndag


Här får ni en liten mer fair bild på håret, jag är lika nöjd som jag är över mitt val av godis i godispåsen.
OCH DÅ ÄR JAG NÖJD!
Känns dock väldigt läskigt, fick även höra igår att jag skulle snagga lite till men det vågar jag inte, det får va såhär nu.

Sitter med engelskan i högsta hugg, om vi bortser från att jag i skrivandets stund sitter här. Jag ska imorgon på tre minuter förklara för klassen hur man pratar Ubbi Dubbi (en engelsk språklek) som fungerar ungefär som rövarspråket. Dock sätter man in -ub framför varje vokal i varje stavelse i ett ord. HÄNGER NI MED?? nae och det tror inte jag att klassen heller kommer att göra. ÅH! Det kommer gå skit, jag som inte klarar av att stå framför klassen sådär, skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0