Varit död i minuter, hela själen var bruten.

Blev årets skolfoto bättre än förra? Det är frågan. Kan Lovisa ha sabbat det igen? Nej då den här gången var det ju att det spelade absolut ingen roll vad jag hade på mig för Viktors huvud nådde ju upp till hakan på mig i alla fall. Signerat Ung fotot blev däremot nog riktigt bra, särskilt jag och Ester.

Fick panik på stan för att jag inte hittade något. När det kommer till kläder köper jag alltid basic. Ett ribbat linne och en kofta, så typiskt mig. Aldrig något utstickande så som färglada eller mönstrade byxor inte. Här kör vi på det torra.

Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0