Hang with me

Har gjort en sån, en stockholm boggie! Såååaattee... rätt fränt.
Fortsätter filmkvällen, blev I love you Philip Morris för tredje gången.
Andra filmer jag kan se om och om igen:
Mitt stora feta grekiska bröllop
Grease
Step brothers
Fun with Dick and Jane
Nyckeln till frihet
Purpurfärgen (the color purple)
Släkten är värst och familjen är värre
Dirty dancing
Många av dem är ju grymma men vissa vet jag faktiskt inte varför jag ser om och om igen.
Serien Friends ligger även nära hjärtat, har alla 10 (?) säsonger och ser om dem hela tiden, tror jag är på fjärde eller femte varvet nu. Galet med tanke på att det är cirka 25 avsnitt på varje säsong.
Har jag ett liv? tror ej så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0