I will never be the same if we ever meet again

Ni tänker nu att fyfan va ful, ja det är iofs helt sant! Jag tycker däremot att det känns så naturligt, lite brun, lite solblekt hår, en gnutta fräknar, två sidecuts som växt till sig. SEN på allt det där så är det en ganska ful tjej på bilden.
Jag tog världens intitativ och lagade laxburgare! Nyttigt, gott och enkelt. Låter som världens matblogg nu men ni kan få receptet!
För fyra feta burgare:
250 g Norsk Laxfilé, med skinn
250 g Norsk Torskfilé
1.3 st ägg
2.5 msk ströbröd
2 st citron
2.5 msk persilja
salt och peppar
rapsolja

till det har ni rågbröd, sallad och skit, sen lite fettfri majonäs och bostongurka!
p.s jag har gymmat och tagit en powerwalk idag. APPLÅDER!

Kommentarer
Postat av: Tellebo

Lovisa du är såå skön!

Så galet underbart att du bjuder på dig,

det gör dig vacker tycker jag!

2011-08-19 @ 00:56:23
Postat av: Lovisa

Åh vad söt du är tellebooo!! :D

2011-08-19 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0