Instagram

Tja. länge sen? nej men känns så. Skriver knappt här, jag vet att ni gråter floder oså men lugn nu! vill ni mysa med mig och har en iphone så skaffar ni instagram och följer mig där. En liten fågel viskade till mig att det var det nya facebook! ;)

Annars då? Jag går i skolan, har slappaste schemat och gymmar bort dagarna tills jag idag inte kunde gå! Mina innerlår skriker efter återhämtning så jag fick helt enkelt slänga mig i soffan, slå på tvn och stoppa mig själv från att gå powerwalk. Jag vill gåååå, lyssna på min houselista och känna att jag äger. Men så kom hostan från ingenstans och sa att nu jävla dricker du lite oboy om du ska kunna ha kul framöver. Gjorde det. hejdå


haha jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den övre bilden och läser min (livskamraten e jag!) och Julias konversation. Båda från samma kväll. DÅ SPÅRADE DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0