Eenie, meenie, minie, mo, catch a playa by the toe

Tog världens löp mot bussen idag, shit så snabb jag var, från Garpavägen till Douglasvägen, in fort som fan o hämta väskan, packa ner de sista och springa till Krutkällaren på 20 min. Jag är medveten om att bara Åtvidsbor fattar längden på sträckan. Fast mitt storslagna löp är nog fortfarande när jag sprang från H&M i Linköping till Resecentrum på 4 minuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyrarödajävlaminuter!
Jimmy slår på The Messengers, världens äckligaste skitbörjan! Mamma och jag ligger lika tätt som två stuvade makaroner och gömmer oss, när de farliga är över reser vi oss upp och går därifrån.
hahahha juste! fick ett sms av Julia där hon sa att hon skaffat en fågel! hahah asså en fågel av alla djur?? Hur kul? aja den borde döpas till Sonja efter Ove Sundbergs fågel. Om hon nu var seriös med fågeln :S
Dagens diss:
Jimmys filmval
Dagens hiss:
min snabba löpning och att Julia skaffat en fågel!

Kommentarer
Postat av: Julis

Hahahahahahah

2011-02-14 @ 10:58:23
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahaha, du äger Lovisa!!

2011-02-14 @ 20:52:55
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0