Gone with the hostmedicin

Känner mig verkligen helt borta, som om jag tagit något konstigt. Mina armar är tunga och mitt huvud hänger och nästan ligger på axeln. Vad var det för hostmedicin Julia gav mig?!
Konserten igår var helt fantastiskt bra! WÖW säger jag bara.
Blev kalasglad när de spelade I samma bil som extranummer, fantastico!
Sedan tjatade jag och Julia in Jocke och Adde till stan så vi kunde köra bowling.
Julia: Jag är bäst egentligen, alltså jag vet att jag är det!
så kom hon sist :PPppPPpppPP

Kommentarer
Postat av: julia

vadå så kom hon sist. jag sa det ju EFTER! låteer som jag va sån jobbig jävel i början som är bajssäker att den ska vinna (typ jocke) men iaf. japp jag va bäst. hur många gånger åkte ditt klot i rännan då? hur många gånger gjorde mitt NOLL gånger! säger något kanske :) bra puss

2011-02-06 @ 18:10:18
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: lovisa

MAHAHHAHAHA



du kom sist....

2011-02-06 @ 23:25:14
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0