JAAAAAARRÅÅÅ LOOOOV

Mamma sa igår att jag inte fick gå till skolan för att jag vart så sjuk hela veckan och så la hon till
"då är du riktigt utvilad till måndag"
men tji fick hon för då äre LOV!
hatar att när man är sjuk så pallar man aldrig kolla alla bloggar på bloglovin så nu har jag slutat att följa typ 5 st onödiga men har fortfarande 100 olästa inlägg, HATE IT!
mamma lagar wook ikväll, så jävla goooottt! och julia är inte här och äter :'( :'( :'((
gör inget, mer till mig!
värst av allt som hänt hela veckan! jag missade den kriminella snubben som skulle tala inför samhällsklassen idag! han sitter inne på skänningeanstalten och har bara permission en gång i månaden! Jag som älskar att lyssna på sånt! Efterlyst, Veckans brott och Svensk maffia är de dagarna då tv är min, förutom solsidan då!

Kommentarer
Postat av: Julia

2011-02-19 @ 17:01:19
URL: http://Heeltgalet.blogg
Postat av: Julia

Hehe vet väl att du saknade mig :)

2011-02-19 @ 17:01:55
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0