Papps och jag

Bokade in soffan för lite solsidan med pappa.
Nästan så man borde ha en bokningslista på soffbordet eftersom 7 personer på en tv är ganska problematiskt.
Efter solsidan fortsatte vi med lite Time Out och sist Wallander.
Har aldrig varit ett stort fan av varken Wallander eller Bäck men idag fastnade jag liksom i soffan. För mycket vikt på nedre delen av kroppen så att jag inte riktigt tog mig upp.
Handlade om en unge som försvann, pappa och jag relaterar alltid sånt hemskt till mina småbröder och då sitter vi och lider igenom hela skiten.
ungefär såhär låter det:
Pappa: neej fyfan säg inte att ungen är död!
Jag: VARFÖR!? ungar får ju inte DÖÖÖ!
Pappa: usch, tänk dig Axel...
Jag: lägg av oh herregud! PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!
Pappa: aa peppar peppar asså!!!!
så tar vi tag i bordskanten och lider lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0