jävlans

Har precis kommit hem efter en askalasrolig kväll med mycket askalasroligt folk! Blev massa blandat, inte bara från skolan. WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖW
Har världens fyllehicka så jag har fått asjobbig håll, IGEN!
"it's a quarter after one, im a little drunk and i neeeeeeeeeeed you noooow!". and then I didn't need you :PppPPpp.
jag hatar alla er som lyssnar, säger eller skriver carpe diem
ni som säger "drar till gymmet, har varit duktig o gymmat eller öste på gymmet!" osv osv
Birre som kallade mig för Linda, fyfan!!!!!!!!!!!
ni som är osociala o inte ville se nytt folk. JUSTE!
LÄTTMJÖLK = SPYA!
Att jag ens tar mig tid till att blogga är ju sjukt. ska soooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0