klipp klipp

Klippte av grönbrunt, dött, risigt och tunt hår idag, så himla skönt att jag jublar! Nu kan jag dra fingrarna i det korta hår jag och känna att det är lent. Vissa säger att det är modigt att klippa av det, jag tycker bara det är skönt. Visst är det snyggt med långt änglaliknande hårsvall men i längden är det skönare med kort i nacken, lite page u know. Det ska förhoppningsvis bli blont så fort mitt hår är redo.
"Är förvånad att du ens har hår på huvudet efter allt du gjort de senaste åren!"
"blonderar vi det så behöver du inte klippa av det, räcker med att borsta det så försvinner det!"
okej på en skala 1-10 på hur skadat det kan va så var det nog en 9a, definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0