Vågat

Körde på orange-rött läppstift idag.. jävligt cool kände jag mig. Firade Ester idag med pizza på lunchen, imorgon måste jag träna, bara så ni vet.
Jag tyckte inte Ester såg ut som om hon var 18, hon tyckte att jag mobbade henne. Istället körde vi jaga, ni vet "du harn!" och så springer man. Jävligt omoget!
Jag: Är du jagarn Ester?
Ester: Aaa! Du harn!
Jag: heheh du harn! *tar henne*
Ester: MEEEEN MAN FÅR INTE TA DEN SOM TOG DIG JUUUU!!!!
okej... brusa inte upp!
.
Alla tyckte vi var dumma i huvudet, eller inte för min skola är så jävla liten och mysig med världens sammanhållning, bättre än era kommunala rövskolor! ägd.
.
Klara gymnasium <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

Ska se på gårdagens avsnitt av Stora Broder, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0