Kluckar på

Dagen fortsätter med små störningar av irritation. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Utbrott vid lunchen pga av att jag kände att jag fick för många sms samtidigt. Skrek att "JAG HATAR ALLA MÄNNISKOR I VÄRLDEN KAN ALLA LÅTA MIG VA!!!" mamma och jimmy blev lite tysta. Pyttipannan åt upp sig själv, gött.
Allt fortsattes av huvudvärk, tog en tablett och gick ut i trädgården, klappa katter och hästar, skyffla lite löv. Inte för att jag var tvungen utan för att jag ville.
Gick in igen, fick noja över min andedräckt. har borstat tänderna 5 ggr idag och tagit munskölj. Vill dricka klorin för att känna en fräsch känsla överhuvudtaget. Gjort ansiktsmask, plockat ögonbrynen, börjat med en kompletering till historian som ska va inne på tisdag.
Vi syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0