It hurts but in a good way

Kan inte skratta, inte hosta eller trycka på magen, benen eller armarna. Träningsvärken gör sådär skönt ont, ni vet när man bara sträcker ut sig och skriker. SKÖÖÖÖÖNT!
UF går framåt, vi planerar och vi skriver så att jag skulle kunna tro att det är vad jag är gjord för. Har precis kluddat ner några rader i loggboken och ska även mejla sponsorer men sen kom jag på att jag glömde mina anteckningar i Esters väska. tusingen.
Har även lovat mig själv att inte dricka/festa på en månad. Känns redan lite jobbigt men jag tror jag klarar det galant. Fokus på skola, träning och mig själv kan man säga. Låter jättefjolligt, lite hej-jag-driver-en-modeblogg-med-inslag-av-självkänsla och så gjorde jag verkligen inte det ;pPPppPpPpp pPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0