Jag förundras

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag är egentligen så jävla nördig. Har precis nu suttit och sökt upp fakta om ovanliga, farliga och massa andra konstiga sjukdomar!? Jag hör typ något lite intressant på tv eller film så springer jag direkt till datorn och googlar det och så leder det mig till en ny sak och en ny sak osv osv! Jag gör verkligen så jämt, det är allt från personer, mord, sjukdomar, historia, geografi och jag vette fan! Men jag blir ju faktiskt lite mer allmänbildad för varje gång för jag kan inte låta bli heller att lägga all skit på minnet. Varför använder jag inte den kunskapen i skolan? Det är inte heller bara allmän konstig fakta jag samlar på mig utan jag snappar också upp diverse konstiga ord och uttryck. Vet inte hur ofta jag får höra "Det där är ett ord som bara du säger" eller "Så typiskt dig att säga sånna konstiga ord".
Då vill jag passa på att säga till Andrea, Julia, Cattis och Carro som asgarvade åt mig på Mcdonalds för några veckor sen för jag sa att Andrea blev förorättad och alla sa att det hette förolämpad. Googla så får ni se att man kan säga förorättad och att det faktiskt är ett ord, inte ens ett svårt sådant.
in. your. face(s)!!!



Kommentarer
Postat av: padde

du suger iaf :)

2011-10-19 @ 09:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0